Dzirkstele.lv ARHĪVS

Aiz sevis atstāj izdangātu pļavu

Diāna Odumiņa

2009. gada 15. decembris 08:00

1651
Aiz sevis atstāj izdangātu pļavu

Tilta ielas iedzīvotāji Gulbenē sūdzas par izdangāto pļavu, ko aiz sevis nesakoptu atstājuši "Latvenergo" darbinieki, kuri tur veica elektrolīnijas balstu nomaiņu.

"Jautājām, vai tad nesakops aiz sevis. Pretī dzirdējām tikai atrunas. Kas šajā vietā notiks pavasarī?" "Dzirkstelei" saka kāds Tilta ielas iedzīvotājs.  

Iztaujājot akciju sabiedrības "Latvenergo" Gulbenes darbiniekus, "Dzirkstele" noskaidroja, ka Tilta ielā veikti kārtējie plānotie darbi bīstamu, novecojušu elektrolīnijas balstu nomaiņā. Taču tobrīd zeme bija atlaidusies, pielijusi. Darbu gaitā iestigusi "Latvenergo" tehnika. Automašīnu nācies vilkt ārā ar traktoru palīdzību. Tāpēc arī mīkstajā zemē palika dziļas rises. Sakopt tobrīd aiz sevis neesot bijis iespējams, jo tam nebija piemēroti laika asptākļi. Taču "Latvenergo" darbinieki apzinās, ka šajā vietā jāatgriežas pavasarī un viss aiz sevis jānokopj. Vajadzīgs laiks, kad zeme nav sasalusi un nav pielijusi.

 

Šā notikuma sakarā cietis arī kāda "Latvenergo" darbinieka dārza stūris, kas ticis izbraukāts un sabojāts.

 

"Latvenergo" vērš uzmanību, ka, neraugoties uz šobrīdējām neērtībām, ir arī būtiski ieguvumi. Tā kā mūsu pusē vētras vairs nav retums, Tilta ielā tagad ir vairāk garantiju, ka stihijas dēļ neviens elektrolīnijas balsts neapgāzīsies un elektrības padevē pārtraukumu, visticamāk, nebūs. Tas nozīmē, ka arī neradīsies cilvēku dzīvībai bīstamas situācijas, kad zemē guļ vētras lauzti elektrības balsti ar vadiem.

 

"Latvenergo" arī atgādina, ka iedzīvotāji ar jebkurām sūdzībām, pretenzijām, ieteikumiem vienmēr var vērsties "Latvenergo", zvanot uz klientu apkalpošanas servisa tālruni 80200400 vai 80200404, kā arī faksējot savus iesniegumus uz tālruni 67728778 vai sūtot elektronisku vēstuli uz e-pasta adresi: klientu.servisse-@latvenergo.lv.